Followers

Wednesday, December 7, 2011

Penangan Ombak Rindu

Assalamualaikum
Syukur Almhamdulillah kerana hari ni aku masih lagi bernafas..
Korg msti da tgk cite Ombak Rindu kan??pada yg belum tgk tu..pegi la tgk..bley tahan cite dia..
Aku bagi 8.5/10 utk cite tu..mmg menusuk jiwa gak..jalan cite + lagu2..mmg serasi..
Yg x best kat cite tu..aku baru je nak rasa btul2 sedih, tibe2 masuk babak len..
Tp,x pe la..skrgnye aku dapat cover macho aku dlm panggung tu...hehhee..
Tp,dari cite tu kan..aku tertarik dgn satu lagu ni..dari Hafiz..tajuk Untuk Kamu..sebelum ni penah jugak dgr kat Astro..Tp,x de la best sgt...bile aku da tgk cite tu..ermm...sedap la plak kan..
Xpe2..dlm panggung tu aku mmg fokus dekat bunyi lagu tu & bunyi gitar jer...x de bnda len...jari jemari aku bergerak2 mencari kord walaupon x de gitar kat tgn masa tu..
Dan akhirnya,bile da smpi umah,x de carik bnda len...trus amek gitar..carik kord lagu ni..dan akhirnya aku berjaya!!
Dan ini la hasilnyaa...Kepada korg yg slalu ikut perkembangan aku..Nah..ini UNTUK KAMU... =)


2 comments:

FATIMAH RAFIEIE said...

suaraaaa........ perghhhhhh !

Любовницы ННовгорода said...

Секс: лучшие проститутки днепропетровска
Если есть желание познакомиться поближе, приезжай. Я безумно люблю мужчин и люблю заниматься с ними сексом, для этого я сняла в центре Днепропетровска квартиру и приглашаю к себе в гости, ты сможешь расслабиться после тяжелого трудового дня, получить заряд положительных эмоций и Смерть всегда несет в себе зародыш новой жизни.