Followers

Wednesday, November 23, 2011

Aku & Blog Rujuk Balik

Assalamualaikum korg semua...
Ape la agaknye khabar kawan2 semua ye..lame aku menyepi dlm ni..
Da bersarang,berkulat dan ada jugak yg ckp da berhantu blog aku ni..'hewhewhew'..
Ok,dipendekkan cerita,aku mensenyapkan diri sbb malas nak menaip..
Boleh ke bg alasan yg mcm tu??'hewhewhew'
Kira boleh la yer aku bg alasan mcm tu..x tau nak bg alasan ape sbnrnye..
Sape yg x kenal aku tu..name aku Azhar Mustapa..
InsyaAllah,lepas ni aku akan sentiasa berada disini..x de p mane2 dah..
Kepada korg yg kenal aku..naahh..aku dtg balik..jgn bising2 lagi suruh aku kemaskan blog aku...
Ape2 pon..Thx kat korg sbb ingat jugak kat aku walaupon aku da delete sume post n biarkan tmpt ni penuh dgn sarang labah-labah tapi korg ttp follow dan ingat kat aku..time kasih byk.. =))

nah,dgr lagu yang ala2 bajet ni...hahhaha.. =D




8 comments:

Anonymous said...

tak perlu kemas2 kn blog...simple is better..hehehe...visit n follow...smoga happy berblogging kembali....ngeh3!

Anonymous said...

hikhik.. aku dh follow, nk adiah!!!!!! ngeee

Azhar Mustapa said...

korg berdua ni ade je kan...hahha..time kasih.. =)

Mellyana Sara said...

memang dah berhantu pun. 'hewhewhew' :P

anymz said...

buat jump komen..komen cara mcm ni lembap sikit leceh daaaa..ask ur sister how to do it..ngehngehngeh

Saddila said...

hihii the bestEST la bang :))

Azhar Mustapa said...

Mell : hewhewhew.. :P
Mak : itu la...kejap lagi bgh mtk tlg dia..
Sad : hihi..thx dik.. =)

Shida Radzuan said...

suke lagu ni ^_^