Followers

Thursday, November 24, 2011

Baby I Love You

Assalamualaikum..
Ape khabar korg sume?diharap sihat2 belaka la hendaknye ye..
Okeh,aku sbnrnye malas nak menaip hari ni..malas nak berceloteh pnjng..
Tajuk Utama Baby I Love You tu sbnrnye 1st lagu yg aku cipta sendiri sebelum Melodi Cinta tu..
Aku agak segan sebenarnye nak post lagu ni..sbb gedik sgt lagu dia..hahahha..Tp,ape boleh buat..ada yg suke lagu ni dan mtk aku postkan..so,aku post kan la kat sini...
Lagu ni tercipta sehari sebelum Melodi Cinta tercipta..mcm biasa,lagu ni pon spontan gak..Aku tgh lepak2 kat bilik,petik2 gitar,dpt Melodi dia..dan trus try buat lirik yg agak2 Sweet..Sekali dua aku dgr mmg mcm sweet,byk kali dgr mcm gedik plak(kutuk lagu sendiri)..hahhaa
Lagu ni dari segi Melodi dan Lirik mmg 100% buatan aku sendiri...
So,buat masa ni..mmg aku da cipta 2 lagu sendiri..1st lagu Baby I Love You..dan lagu kedua aku adalah Melodi Cinta...
Maka,dekat Youtube,aku da ada 119 cover video dan 2 original song..Jumlah keseluruhan 121 video..Bykkan?yee..mmg byk sbb aku buat video2 ni utk korg sume yg sentiasa ada dgn aku..Selamat Mendengar yer.. =)

Link ke Channel Youtube --> http://www.youtube.com/user/apaMBalix

Baby I Love You..Selamat Mendengar.. =)

11 comments:

Saddila said...

err adik dila dengar lagu ni semalam , dia gelak .

sebab ade perkataan PEMALU . haha

#dah kenal dah sape abg :))

Azhar Mustapa said...

haha..PEMALU..mmg pemalu..ekeke..
*da kenal?haa..sape sape?? :P

Saddila said...

haha okay . abg ade adik kan ??
nama diorang ainul hanis , wazir , zamir ?? haha betul tak ?? ke salah ni ?? haha

Azhar Mustapa said...

ohh..btul2..hihi..msti tny ayah kan?hahha.. :P

Saddila said...

kahkahkah bukanlah . tanya kawan . yang duduk kendong tu .
okay okay okay selamat berjuang :)

Unknown said...

bro....nape sume video kamu taleh play ek...br semangat nak donlod asik "an error occured"

Azhar Mustapa said...

Miza:err...sy pon x tau la..cube guna direct dr utube...

Azhar Mustapa said...

Miza:err...sy pon x tau la..cube guna direct dr utube...

Unknown said...

mmg bukak dr utube pon..taleh jek...intro je pastu fail...kaco mood~ huhuhu

Azhar Mustapa said...

yeke?pelik ni..youtube pblm kot..

tirahzairi said...

not bad....nice try...hehhe