Followers

Wednesday, November 23, 2011

Melodi Cinta

Assalamualaikum...
ermm...Tajuk pon da mcm tajuk drama kan?x pon msti korg nak kata ni msti nak post ayat2 jiwang kan?hahaha..
Sebenarnye,Melodi Cinta tu adalah tajuk lagu aku sendiri...
Ok,ada antara korg yg mmg da tau kewujudan lagu ni..bgi yg blum tau tu..yaa..Melodi Cinta tu mmg lagu aku sendiri...dari segi Melodi mmg aku yg cipta..dan lirik dia dari kawan baik laman sosial aku iaitu MellYanaSara..
Korg msti nak tau mcm mane lagu tu terhasil kan?
Lagu tu terhasil dlm bilik mandi..mungkin agak klakar bagi korg..tp,itu la hakikatnye..
Aku tgh syok gosok2 rambut guna syampoo..skali terkeluar Melodi tu dari mulut aku...ape lagi..aku pendam kan je melodi tu dlm hati..
Da habis mandi tu aku pon dgn x pedulikan baju ape yg nak pki,aku trus duduk n amek gitar aku...
Dan aku petik2 gitar smpi la ngam ngan melodi yg kuar dari mulut aku..Lepas tu ape lagi..Trus aku sambar Hfon aku dan trus rekod..Dan yg menjadi masalah aku masa tu adalah LIRIK!!yaa.LIRIK!!
Macam mane aku nak buat lirik?aku ni da la x reti nak susun ayat..Trus aku terfikir Mell..Yaa..Mell mmg hebat dalam penulisan..aku pon kagum ngan dia..da dok kagum2 ngan penulisan dia tu,ape lagi..aku trus carik dia..
Yeah!!Mell on9!!aku trus tegur dia kat FB,bg dia mp3 melodi tu,dan mtk dia buat lirik...
dalam masa setengah jam je da siap lirik tu..
Bila da siap je lirik tu,ape lagi...Aku trus ngam kan Melodi tu dgn lirik..Oohh ya...Tajuk Melodi Cinta tu pon kitaorg men petik jer..hewhewhew
Bersungguh2 aku cuba...Dan terhasil la Lagu Melodi Cinta..
Alhamdulillah syukur..buat masa ni,para pendengar bley menerima lagu tu dgn hati yg terbuka..
Tapi aku x tau la korg suke atau pon tak..ape2 pon..Aku cube buat yg terbaik dan mmg aku x sgka yg aku skrg da ada lagu sendiri..

Ini la lagu Melodi Cinta tu..Selamat Mendengar.. =)



*Utk korg yg gosipkan aku dgn Mell tu..mmg x de ape2 antara aku dgn dia..kami berkawan baik..Sbb dia salah sorg yg ada dgn aku bila aku berada dibawah..
*THX Mell.. =)

9 comments:

Mellyana Sara said...

so sweets. hewhewhew!

Azhar Mustapa said...

hewhewhew.. :)

Saddila said...

suka . sedaplah .

*habis setiap entry dila komen . haha

Azhar Mustapa said...

hehe..thx dila..slalu2 la dtg sini yer.. =)

Nur Eyda said...

moga makin success!...lagu neh best...

Azhar Mustapa said...

thx eyda.. =)

Juliet_iRa~" said...

wah teruja bila dgr..

:)

nice song..

Ariff Masrom said...

so sweet. hewhewhew

Azhar Mustapa said...

Juliet : thx awk.. =)
Ariff : x yah nak hewhewhew sgt lah yer..haha